FAQ
Hvad skal jeg være opmærksom på ved levering?
Det er vigtigt, at du tjekker tårnet ved ankomst. Hvis du tømmer pallen helt eller delvist, så har vi ikke længere mulighed for at ombytte tårnet. Hvis der mod forventning er noget, du ikke er tilfreds med ved din leverance, bedes du sende udførlig billeddokumentation hurtigst muligt til info@nordicwoods.dk
Kan jeg returnere eller ombytte min bestilling?
Ja, det kan du godt. Kontakt os hvis du ønsker dette på info@nordicwoods.dk. Bemærk, at vi ikke tilbyder gratis returnering af vores produkter. Bemærk venligst også, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Du bedes udføre en udførlig kontrol af produktets kvalitet inden du flytter produktet fra stedet, hvor det blev leveret til.
Hvornår opkræves betaling ved forudbestillinger?
Ved forubdestillinger hos Nordicwoods forbeholder vi os retten til at opkræve beløbet umiddelbart efter bestillingen er foretaget. Det gør vi for at kunne imødekomme vores kunders ønsker om specifikke leveringsdatoer, og det er vores måde at sikre os, at vores mulighed for betalingsopkrævning ikke udløber. Ved bestillinger til levering hurtigst muligt sker betaling først, når produktet er afsendt fra vores lager.
Hvordan leveres tilbehør fra Nordicwoods?
Produktet leveres med pakkefirma leveret direkte til døren inden for 1-2 hverdage. Ved afsendelse af pakken modtager du en forsendelsesbekræftelse per e-mail. Den har et ”Spor din ordre”-link, hvor du kan følge din ordre fra afsendelse og helt frem til levering på adressen. Chaufføren vil personligt udlevere produkterne til dig, hvis du er til stede, ellers placeres din pakke efter bedste evne af...
Kan jeg afhente produkter hos jer?
Nej, grundet fokus på online levering af produkter, har vi stoppet vores afhentningsservice.