Ofte stillede spørgsmål

Når du handler hos Nordicwoods


Vi accepterer følgende betalingsmidler, når du handler hos Nordicwoods:

Vi leverer din bestilling indenfor 1-2 hverdage

Når vi sender din bestilling modtager du en forsendelsesbekræftelse per e-mail. Den har et ”Spor din ordre”-link, hvor du kan følge din bestilling fra afsendelse og til levering på den angivne adresse.

Vi tilbyder gratis kantstenslevering til brofaste danske adresser. Ønsker du bestillingen leveret ind på grunden, kan dette tilkøbes for 39kr. under levering når bestillingen færdiggøres på vores hjemmeside. Du kan angive ønsker til specifikt sted i kommentarfeltet når du lægger din bestilling. Dette kræver dog fast underlag såsom faste fliser, asfalt, cement eller lignende.

Ja, du kan tilkøbe denne leveringsform når du afgiver din bestilling. Husk at angive i kommentarfeltet hvor specifikt du ønsker bestillingen levereret. Denne leveringsform kræver at der er fast underlag og plads til at transportere dine varer til det anviste sted.

Skriv gerne ønsker til specifik leveringsdato i kommentarfeltet på adressesiden i checkout, så vil vi forsøge på bedst mulig vis at efterleve dine ønsker.

Generel information


Nederst i menuen under hvert kategori rådgiver vi vores kunder i at vælge det rette produkt. Giver dette dig ikke svar, er du velkommen til at tage kontakt, så guider vi dig nærmere her.

Nordicwoods brænde er ovntørret kvalitetsbrænde, og den lave fugtighed sikrer et absolut minimum af partikeludledning. Følg vores Optændingsguide, dette sikrer at du, som forbruger, hjælper med at reducere dette yderligere. Dette sikrer et ansvarligt brændeforbrug og et godt indeklima samt minimal partikeludledning.

Nordicwoods køber sit brænde fra leverandører der køber dette fra europæisk statsejet skovbrug dvs. at der er sikret genbeplatning gennem de leverandører som vi benytter. Herudover, så planter Nordicwoods 1 træ i Danmark for hver kunde der handler biobrændsel i vores butik. Du vil kunne følge med i vores arbejde med dette fremadrettet på siden Nordicwoods Fonden.

Nordicwoods arbejder ansvarligt både gennem valg af sine leverandører og men også gennem Nordicwoods Fonden med genbeplantning i Danmark. Du kan som kunde vælge at hjælpe os på denne rejse. Vi planter et træ når du handler, og vi vil løbende forsøge at holde vores kunder informeret om hvordan vores arbejde med dette skrider fremad.

Ja, det kan du godt, såfremt vi endnu ikke har pakket din bestilling. Så fortryder du dit køb, så skal du hurtigst muligt skrive en mail til info@nordicwoods.dk, så vil vi forsøge at annullere den. Har vi dog allerede pakket den, så kan vi desværre ikke nå at annullere den, og du må derfor i stedet sende ordren retur.

Ja det kan du godt. Kontakt os hvis du ønsker dette, vi tilbyder dog ikke gratis returnering til vores kunder. Ønsker du at reklamere over en vare så benyt venligst e-mailen: reklamation@nordicwoods.dk

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp benyt kundeservice.

live-chat.svg

Live chat i højre hjørne.

Du er også velkommen til at sende os en e-mail, vi svarer hurtigst muligt.

info@nordicwoods.dk

Vores adresse

address.svg

Virumvej 64, 2830 Virum


Benyt vores kontaktform så vender vi tilbage.