Du kan stadig ændre din leveringsaftale indtil kl. 14.30 dagen før den planlagte dato. Det kan du gøre ved at kontakte vores kundeservice telefonisk eller ved at sende en mail til info@nordicwoods.dk
Relaterede indlæg
Er det muligt at dele betalingen op i rater?
Ja, det kan du godt. Vi tilbyder betaling via udbyderen Anyday, som du blot vælger som betalingsmulighed ved checkout.
Lær mereHvad skal jeg være opmærksom på ved levering?
Det er vigtigt, at du tjekker tårnet ved ankomst. Hvis du tømmer pallen helt eller delvist, så har vi ikke længere mulighed for at ombytte tårnet. Hvis der mod forventning er noget, du ikke er tilfreds med ved din leverance, bedes du sende udførlig billeddokumentation hurtigst muligt til info@nordicwoods.dk Hvis leveringen mislykkes på grund af manglende opfyldelse af leveringsbetingelserne, vil der blive opkrævet et gebyr på DKK 795,- pr. palle. I tilfælde af at det er nødvendigt at genudsende pallen eller pallerne, vil der blive pålagt et ekstra gebyr på DKK 500,- pr. palle. Hvis du ønsker at annullere en ordre efter at varen er afsendt fra vores lager, pålægges et annulleringsgebyr på DKK 495,-.
Lær mereKan jeg returnere eller ombytte min bestilling?
Ja, det kan du godt. Kontakt os hvis du ønsker dette på info@nordicwoods.dk. Bemærk, at vi ikke tilbyder gratis returnering af vores produkter. Bemærk venligst også, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Du bedes udføre en udførlig kontrol af produktets kvalitet inden du flytter produktet fra stedet, hvor det blev leveret til.
Lær mere